قوانین و شرایط مربوط به مرجوعی کالا در فروشگاه اینترنتی کینگ برند
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتری همواره سرلوحه کار کینگ برند است و در این راستا همیشه سعی می نماییم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و دلخواه به دست مشتری برسد ولی ممکن است گاهی اوقات مشتریان پس از خرید با مواردی رو برو شوند که در این موارد نیاز به لغو سفارش و عودت کالا به کینگ برند باشد. با وجود حجم بالای سفارشات ، جهت آسودگی خیال مشتریان گرامی ، کالاهایی که امکان تست قبل از ارسال را با از بین نرفتن پلمپ دارند ، توسط واحد فنی تست شده و سپس ارسال میشوند
مرجوع نمودن کالا درموارد زیر امکان پذیر است:
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
در این صورت مشتری حداکثر 24 ساعت از زمان تحویل کالا فرصت دارد تا مورد را به پشتیبانی کینگ برند از طریق تماس یا ایمیل یا فرم پشتیبانی اطلاع دهد و پس گذشت این زمان (حتی روزهای تعطیل) کینگ برند نسبت به کالای آسیب دیده هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
اگر کالای خریداری شده ، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
در این حالت ، خریدار فقط 24 ساعت از زمان تحویل کالا فرصت دارد تا مورد را از طریق تماس تلفنی یا ایمیل یا فرم پشتیبانی اطلاع دهد. فقط در حالتی مرجوع نمودن کالای ایراد دار امکان پذیر است که جعبه و بسته بندی کالا ، با همان شکل اولیه و کاملا سالم باشد و در غیر این صورت امکان عودت کالا وجود ندارد. که در این حالت پس از تائید تلفنی واحد خدمات پس از فروش ، باید کالا توسط خریدار به آدرس دفتر کینگ برند عودت شود. لازم به ذکر است هزینه برگشت کالا ، به عهده خریدار است. و مبلغ فاکتور آن ، پس از تائید سلامت کالا و سلامت بسته بندی و برابر بودن کالای عودت داده شده با کالای ارسال شده از سوی کینگ برند ، با کسر هزینه بسته بندی و هزینه ارسال طی زمان حداکثر 15 روز کاری به خریدار عودت داده می شود
اگر خریدار به هر دلیل از خرید خود منصرف شده باشد:
1- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد ، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات کینگ برند اطلاع داده شود
2- اگر پس از دریافت کالا ، مشتری به هر دلیل از خرید خود منصرف شود، حداکثر طی 24 ساعت ، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. لازم به ذکر است در این حالت ، نباید از کالا استفاده شده باشد و نباید کالا از حالت پلمپ خارج شده باشد . همچنین تمام اقلام همراه کالا ، می بایست به همراه کالا ارسال شود و اگر در حین خرید ، هدیه ای برای خریدار در نظر گرفته شده باشد نیز باید به همراه کالا عودت داده شود. نهایتا در این حالت ، پس از تائید تلفنی واحد خدمات پس از فروش ، باید کالا توسط خریدار به آدرس دفتر کینگ برند عودت شود. لازم به ذکر است هزینه برگشت کالا ، به عهده خریدار است. و مبلغ فاکتور آن پس از تائید سلامت کالا و سلامت بسته بندی و برابر بودن کالای عودت داده شده با کالای ارسال شده از سوی کینگ برند ، با کسر هزینه بسته بندی و هزینه ارسال طی زمان حداکثر 15 روز کاری به خریدار عودت داده می شود.